Accent Awards FAQ
Accent Awards FAQ

Wij verzamelden de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Kan ik mijn onderneming voor meerdere categorieën inschrijven?

Ja. Het is mogelijk dat uw organisatie in aanmerking komt voor meer dan één award. Indien u zich registreert voor meerdere categorieën, zult u ook meerdere deelnameformulieren moeten indienen.

Kunnen meerdere filialen of franchisehouders zich afzonderlijk registreren?

Ja. Indien u een filiaal van een grotere organisatie zelfstandig uitbaat, kunt u uw eigen filiaal inschrijven voor de Accent Awards. Het is dus in theorie mogelijk dat zowel de hoofdzetel van een supermarkt zich inschrijft, alsook verschillende zelfstandige filialen. Zorg er zeker voor dat u duidelijk vermeldt over welk filiaal het gaat bij de inschrijving.

Waar en wanneer vindt de award show plaats?

De uitreiking van de Accent Awards vindt plaats op donderdag 1 juli 2021, in Quartier Papier in Zaventem. Meer info volgt binnenkort. Indien u zich ingeschreven heeft, zult u hiervan per mail op de hoogte worden gebracht.

Kan ik het live evenement bijwonen?

Indien uw organisatie deel uitmaakt van de 3 laatste genomineerden per categorie, dan mag u aanwezig zijn met 2 afgevaardigden per organisatie. De andere deelnemers, alsook andere geïnteresseerden, kunnen het evenement meevolgen via een livestream. Deelnemers van de Accent Awards zullen per mail meer informatie over het evenement ontvangen.

Voor welke categorieën kan ik mijn onderneming registreren?

Er zijn vijf categorieën voor de Accent Awards: veiligheid, opleiding, innovatief rekruteren, diversiteit en werkplezier. Elke organisatie kan zich voor de eerste vier categorieën inschrijven; voor de werkplezier award geldt een specifieke vacature (zie volgende vraag).

Wat houdt het deelnameformulier juist in? 

Na de eerste korte registratie via onze website, ontvangt u een mail met een PDF-document dat u zelf kan invullen. In dat deelnameformulier vindt u een tiental vragen terug. Aan de hand van deze vragen kan u uw verhaal kwijt en kan u ons aantonen waarom uw organisatie de award verdient. Naast de vragen krijgt u ook de kans om eigen aanvullingen te doen of om zaken toe te voegen, zoals video’s, foto’s of andere documentatie die uw deelname extra kracht kan bijzetten. Deze extra aanvullingen zijn niet verplicht, maar kunnen wel een meerwaarde zijn tijdens het overleg van de jury.  

Nadat u uw deelnameformulier (incl. eventueel extra documentatie) hebt ingevuld, kunt u dit doorsturen naar info@accentawards.be. Daarna bent u er helemaal klaar voor en maakt uw organisatie kans op een Accent Award. 

Wat zal mij dit kosten? 

Niets. Deelnemen aan de Accent Awards is gratis. 

Hoe kan ik mijn onderneming registreren voor de Accent Award Werkplezier?

De ‘Werkplezier’ award is een vreemd eend in de buit. Voor deze award komen enkel bedrijven in aanmerking die deelnamen aan De Grote Werkplezier Studie. Deelnemen aan de studie is dit jaar helaas niet meer mogelijk.

 

Heeft u het antwoord op uw vraag hierboven niet gevonden? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren door te mailen naar info@accentawards.be. Wij komen zo snel mogelijk op uw vraag terug.

Accent Logo

VRAGEN OF OPMERKINGEN?

Wij verzamelden de meest gestelde vragen en alle antwoorden op onze FAQ-pagina.

FAQ
Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen?
Aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen via info@accentawards.be.
Wij helpen u zo snel mogelijk verder!